Klacht: wasmachine niet opgehaal

op 27 juli 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Maandagmorgen zou er een nieuwe wasmachine door Coolblue geplaatst worden. Dit gebeurde netjes op tijd. Maar… hij zette de wasmachine aan, maar de machine deed niets, alleen wat lampjes die branden. Wat vreemd, dat gebeurt zelden. Maar wij nemen de oude mee, geven het door, dan wordt morgen een nieuwe gebracht, en wordt de defecte meegenomen. Wat er ook kwam, geen Coolblue, weer mailen en bellen, zou morgen gebracht worden. Ik vertrouwde het niet en belde ”s morgens of ze ook kwamen. “Nee, vandaag niet.” Ik was er klaar mee, ik moest wassen, en heb de bestelling geannuleerd, en ergens anders een machine gekocht, die dezelfde dag nog geplaatst werd, en die het deed. Coolblue: Prima, mevrouw, we geven het door, dan wordt de defecte machine opgehaald. Ik kreeg dezelfde dag een mail dat het de volgende dag opgehaald zou worden. Dat gebeurde, nou ja, niet dus. De mannen gingen naar boven, maar en zat nog wat water in de machine en de beschermingsdoppen zaten en niet opgeschroefd. Zo mogen wij het niet meenemen……. En zo zijn ze weer weggegaan.
Coolblue heeft die doppen eraf gehaald, en de machine aangezet, die het niet deed, en die machine zo laten staan, moeten wij het water er uit halen, en de doppen weer vastschroeven? Mijn man heeft alsnog het water eruit gehaald, een half kopje meer niet. De doppen vastmaken lukte helaas niet.
En waar we eerst niet moeilijk over wilden doen, noem ik nu toch, ze hebben maandagmorgen de vloerbedekking op de overloop beschadigd. Er zit een grote scheur in.
We zijn er helemaal klaar mee………… zacht uitgedrukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat ik uiterlijk volgende week mijn geld voor de wasmachine terug krijg, + een vergoeding voor de vele belkosten en de frustraties en een vergoeding voor de beschadiging van de vloerbedekking. Verder dat de wasmachine zo snel mogelijk opgehaald wordt, zonder flauwe smoesjes.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

3 weken geleden - Beste Jannie, Wat ontzettend vervelend dat we tot op heden het toestel niet bij je hebben opgehaald. De gehele situatie verdient ook niet de schoonheidsprijs en dat betreuren wij ook. We willen dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak. Op dit moment zien we staan dat onze collega's hiermee bezig zijn om dit voor je op te lossen. Groeten, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht Kiki en Luka

2 weken geleden - Op 28 juli is de wasmachine alsnog opgehaald. Nu is het 3 augustus, en ik heb nog steeds geen ontvangstbericht. Jullie gaan ook niet in op mijn gewenste oplossing. Het gaat om een groot bedrag. Ik wens deze week mijn retourbedrag + genoemde onkosten van jullie te ontvangen!!!

Bericht van Coolblue

2 weken geleden - Beste Jannie, Bedankt voor jouw reactie. We zien dat het toestel bij je is opgehaald en dat hiervoor in de Track&Trace pagina voor is getekend. Je kunt hier binnen 3 werkdagen je geld terug van verwachten op jouw Rabobank rekeningnummer eindigend op 763. Daarnaast hebben we je voor het ongemak een passende compensatie gestuurd over de e-mail. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Kiki en Luka