Klacht: Wasmachine niet geleverd.

op 30 mei 2016 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Wat een slecht bedrijf zeg mensen bestel dus hier nooit iets meer gisteren middag mijn bestelling geplaats vandaag zou die geleverd worden tussen 08.00-18.00 en om 09.00 krijg een smsje dat myn bestelling vandaag wordt geleverd en om 11.00 wordt ik gebeld dat de bezorging niet doorgaat!!!; en bellen met de klantenservice en er werd gezegd ze gaan hun best doen en misschien wordt ie vandaag toch nog geleverd! Nou bel ik om 17.00 terug en er wordt gezegd ja hy wordt morgen bezorgd en we moeten een tijd afspraak maken. Pardon? Ik zei dus ik wordt niet op de hoogte gehouden van hoe of wat en er wordt maar gepland. Voor morgen ik heb vandaag vrij moeten nemen voor myn bezorging.. morgen moet ik de hele dag in het ziekenhuis zyn voor behandeling en ik heb myn afspraak moetem afzeggen van het ziekenhuis zodat zy de wasmachine morgen kunne bezorgen en wat krijg ik als compensatie een €10?!! Dat is toch geen stijl en een compensatie bedrag? Ik ga niet akoord met deze bedrag! En vindt jullie een zeer slechte service hebben en bestel nooit meer wat by jullie de betaling moeten wij als klanten ook gelijk voldoen dus dan dan gaan wij ervan uit dat wij ook een goede en terechte service krijgen zoals jullie beloven.

Wannner de compensatie bedrag niet zo een laag bedrag van €10 is en een voucher nog wel.. En dat ik gelijk krijg als klant een hoger compensatie bedrag!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Reactie van de melder van de klacht sushu xxxxxx

9 maanden geleden - By deze coolblue ga ik niet akoord met een kortingsbon van €25 aangezien ik vrij moest nemen op de dag van bezorging. En de de dag erna is hy pas bezorgd en daarvoor heb ik mijn afspraak in het ziekenhuis moeten afzeggen.!!!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sushu xxxxxx