Klacht: Wasmachine lekt aan de onderkant

op 01 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wasmachine is 9 maanden uit de garantie, nu moet ik voor de kosten opdraaien wat maximaal kan kosten is:

Geachte heer, mevrouw,
Wij hebben een serviceaanvraag voor uw apparaat ontvangen.
Wij kunnen uw SAMSUNG toestel op basis van uw aankoopgegevens onder coulance herstellen. De reparatiekosten kunnen hierbij voor u oplopen tot maximaal € 164,56 incl. voorrijden en BTW. Eventuele kosten boven dit bedrag zal de fabrikant volledig voor haar rekening nemen.
Eventuele extra garantie welke u heeft afgesloten kunnen wij niet bij uw dealer claimen. U dient hierover zelf met uw dealer contact op te nemen.
Graag uw reactie voor 05-08-2016 op homeservice@selectro.nl o.v.v. ID 167819
NB: Indien meerdere bezoeken noodzakelijk zijn, wordt u bij het eerste bezoek gevraagd een aanbetaling te doen.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Gewenste Oplossing:

Dat het koste loos gemaakt kan worden, zoveel wasje heb ik er niet op gedraait.

gebruik hem 1x per week.

Dat hij zo snel defect voor een ding van € 624,00 lijkt me niet echt de bedoeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Jacky030

7 maanden geleden - Nog steeds geen reactie gehad van Samsung?????

Alle klachten die gemeld zijn door Jacky030