Klacht: Wasmachine installeren

op 20 mei 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wasmachine gekocht online met installatie. Werd uitgevoerd door smilda transport. Chauffeur met hele slechte mentaliteit. Eerst mij laten tekenen en dan aangeven dat hij de oude niet meeneemt omdat er nog water uitloopt.

Gewenste Oplossing:

Als ze de oude wasmachine hadden meegenomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 23 mei 2017 om 12:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Steegstra,

Hartelijk dank voor uw melding.

Wat jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent met de bezorging van uw bestelling.

We leveren volgens de afgesproken voowaarden met de leverancier. Een van de voorwaarden om het oud milieu mee te nemen, is dat er geen water meer in zit. De chauffeur mag zelf bepalen of het oud milieu aan de voorwaarden voldoet. Deze bekijkt de situatie om te bepalen of er kans van lekkage is op de nog aanwezige vracht in zijn auto.

Helaas was de wasmachine niet leeg en daardoor niet transport klaar.

Excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Steeg900