Klacht: wasmachine en droger

op 15 april 2015 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

LS

Graag zou ik een klacht bij u neer willen leggen.
Zaterdag 28 maart bezocht ik de Makro en heb daar een wasdroger en wasmachine gekocht , deze konden bezorgd worden voor 25 euro.
Alles betaald en woensdag 1 april zou de wasmachine en de droger bezorgd worden.
Tijd konden ze mij niet vertellen ivm planning die buiten hun omging MAAR als ik mijn mailadres zou geven zou ik n mailtje ontvangen over het tijdstip.
Nou het kon toch niet mooier !! Zo’n korte tijd alles geleverd.
En jawel mailtje kwam binnen

Beste Mevr. Terburgge,

Wij bezorgen voor Makro Beverwijk op 01-04-2015 tussen 10:30 en 13:30 een bestelling op uw adres.

Wilt u uw zending volgen en zien hoe laat we exact aankomen, klikt u dan op de volgende link:
Klik hier

Met vriendelijke groet,

Extra@Home 088-2363775

Vakantiedag opgenomen en afwachten ….. en wachten en wachten en toen ging de telefoon om 11.30 uur
Dacht dat het een 1 aprilgrap was ………
De Makro had het geleverd MAAR in het magazijn van de post (uw bedrijf) waren ze de wasmachine en droger kwijtgeraakt
HUH ????? Kwijtgeraakt??
Ik zou teruggebeld worden over hoe of wat.
Niemand belde terug , dus om 1700 uur zelf maar gebeld en na 17 wachtende voor mij kreeg ik om 1815 uur iemand aan de telefoon
Uhhhh sorry sorry sorry tja veel parttimers en tja geen duidelijke afspraken bij dit bedrijf en dan gebeuren dit soort dingen.
Gebeurt vrij regelmatig mw. maar sorry meer kan ik niet voor u doen. Dit zegt eigen personeel , wat is dit voor bedrijf ??
Maar mijn wasmachine en droger?
Staan klaar mw morgen wordt het bezorgd , op de vraag hoe laat dit bezorgd werd kreeg ik geen antwoord de planning was nog niet gemaakt.
Als de planning gemaakt is krijgt u een mailtje hoe laat de wasmachine en droger bezorgd wordt.
Het mailtje kwam ‘snachts om 01.38 uur

Leverdatum

02-04-2015

Geplande levertijd

10:25 – 12:40

Verwachte levertijd

13:30 – 14:00

Uw chauffeur:

Richard Suhre

Nou het zou allemaal goed komen , weer een dag vrij genomen van mijn werk en wachten op de wasmachine en droger …..

Maar wat schetst mijn verbazing om 1100 uur krijg ik een mailtje met de volgende tekst

Beste Mevr. Terburgge,

Vandaag hebben we uw order helaas niet succesvol uit kunnen voeren.

Via onderstaande link kunt u een nieuwe bezorgdatum kiezen:
Klik hier

Met vriendelijke groet,

PostNL Extra@Home 088-2363775

Oke maar even nouja even 19 wachtende voor mij ….. bellen en na anderhalf uur gewacht te hebben eindelijk iemand aan de telefoon en na lang zoekwerk kwam zij erachter dat de chauffeur de wasmachine en droger niet heeft meegenomen , deze stonden nog in t magazijn !?

Ik ga alles regelen mw en bel u snel weer terug.

Om 1530 uur nog niets gehoord dus weer bellen ach het viel mee 12 mensen voor mij …….

Zeer vriendelijke jongen maar hij kon mij niets vertellen doorverbonden met een ander die geen raad met mij wist ivm mijn boosheid en onmacht en daarna een derde aan de telefoon.

Sorry sorry sorry ………….. leuk maar wanneer wordt ze bezorgd? Vandaag gaat dat niet meer lukken mw morgen kan t eventueel wel.

Nou het zal mij benieuwen ik ben tussen 11 en 13 uur thuis heb ik doorgegeven.

Kan op mijn werk niet weer aankomen om een vakantiedag te vragen , in de zorg moet je 3 maanden van te voren dit aanvragen en nu na 2 nutteloze aanvragen dankzij jullie gaat dat hem niet worden.

Ik hoop dat ik morgen de wasmachine en droger bezorgd krijg.

Ik hoop ook dat er een schadeclaim bij jullie neergelegd kan worden van 2 keer 8 vakantie uur en 2 uur telefoneren.

Hoor graag van u terug

Groet

Astrid

Gewenste Oplossing:

De 2 maal 8 uur vakantie die ik heb moeten opnemen graag terugbetaald en de 2 uur telefoneren graag terugbetaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 23 april 2015 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw ter Brugge,

Onze excuses dat uw zending niet tijdig is bezorgd. Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.
Bij nader onderzoek in uw zending is gebleken dat de eerste bezorgpoging inderdaad niet mogelijk was doordat wij de goederen van de Makro nog niet ontvangen hadden, deze waren bij ons binnengekomen rond 22:00 diezelfde dag. Bij de tweede bezorgafspraak waren uw artikelen nog niet voorgesorteerd, mogelijk vanwege de late aanlevering die avond ervoor, en waren hierdoor niet vindbaar voor de chauffeurs om in de vrachtwagen te laden, onze excuses hiervoor. De dag erna op 3-4-15 zijn uw beide artikelen afgeleverd.
In uw klacht verzoekt u verder om uw telefoonkosten en vakantiedagen te claimen, voor deze en andere compensaties moeten wij u verwijzen naar de leverancier. Deze neemt met u door in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures.
Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres extra.at.home@postnl.nl onder vermelding van Klacht.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid ter Brugge