Klacht: Wasmachine eco bubble

Wanda Advocaat op 20 oktober 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Wij hebben 4 jaar geleden een prachtige eco bubble wasmachine gekocht van het merk Samsung. De wasmachine is netjes volgens het boekje gebruikt en is ook goed onderhouden. Nu draait de wasmachine gewoon zijn programma’s alleen zonder was. Dit zou volgens de monteur een fout zijn in de printplaat. Want met was heeft de wasmachine geen kracht om te draaien. Dit grapje zou minimaal €220 gaan kosten. Ik gaf aan dat ik dat best bijzonder vond omdat er 10 jaar garantie zou zitten op de elektrische motor. Dit plaatje zou daar onderdeel van moeten zijn. Volgens de monteur en volgens Samsung is dit dus niet waar. Ik vind het belachelijk om te horen dat een wasmachine dus na 4 jaar afgeschreven kan worden of dat Samsung om de 4 jaar een nieuwe printplaat zou moeten plaatsen. Als we dan mileubewust gaan kijken, is Samsung daar vooral niet mee bezig. Want eigenlijk kan je dus na 4 jaar je wasmachine weggooien of je betaald minimaal €220 per 4 jaar.

Wij zouden graag willen dat onze wasmachine gerepareerd wordt door Samsung en dat het prijskaartje van zo'n reparatie normaal is. Want ik vind dit ronduit schandalig. Je hebt bijna voor hetzelfde geld een nieuwe wasmachine met garantie. Of bij deze willen wij een reële korting op een nieuwe wasmachine. Een wasmachine hoort ongeveer 10 jaar mee te gaan en dit is zeker bij goed gebruik zoals de monteur aan de telefoon beaamde.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wanda Advocaat