Klacht: wasmachine bovenlader

op 03 februari 2014 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben 4 jaar geleden een bovenlader gekocht, na 1 jaar was de binnentrommel gescheurd. Deze is netjes vervangen viel onder de garantie. Maar nu 3 jaar later is tijdens het centrifugeren de sluiting van de trommel er in het geheel afgeknapt, waardoor de hele wasmachine beschadigt was. En dus niet meer op de normale manier te openen was en de was ook overal tussen zat. Dus einde wasmachine dit binnen 4 jaar, daarom contact opgenomen met de verkoper. Deze heeft de trommel meegenomen dan kon hij dit tonen aan de leverancier. Maar we krijgen een mail van Bosch dat we pech hadden, en dus geen vergoeding. Hier ben ik het dus niet mee eens begrijp best wel dat ze geen nieuwe machine vergoeden.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn met een redelijke vergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ria van Dommelen