Klacht: na 3 kwartier het park al weer verlaten ivm bizarre drukte

[email protected] op 17 augustus 2016 over Walibi Holland in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 17 augustus 2016 met mijn partner naar walibi geweest. Bij aankomst moesten wij parkeren buiten het terrein in de berm. (Waar betaal ik dan mijn 8 euro parkeerkaart voor. Deze heb ik had ik helemaal niet nodig gehad aangezien ik in de berm moest parkeren)
Vervolgens kom je binnen in het park, bizarre drukte. Wachtrijen voor atracties waren 1,5 tot 2 uur. Je kon niet normaal door het park heen lopen omdat overal wachtrijen ontstonden op de wandel paden, zelf voor de toiletten stond een mega lange wachtrij. We hebben een poging gedaan om ergens te komen en in een attractie te gaan. Maar naar drie kwartier wringen op de wandel paden zijn wij vertrokken. Zeer ontevreden over dit park!

Gewenste Oplossing:

Normaal kunnen lopen door het park.
parkeren op het terrein waar ik voor betaal.
Wachtrijen beperken
Dat het park met een compensatie komt voor de teleurstellende dag

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Walibi Holland

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Walibi Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door