Mijn Klacht:
IK schrijf deze zoveelste klacht vanwege u raad het de zoveelste keer dat ik word wakker gemaakt door uw bestelling service (bestuurders?)
Stond weer verkeerd geparkeerd zonder dat er iets anders langs kon op de parkeerplaats voor de en mijn slaapkamers
Ik heb fotos gemaakt als u die wilt zien .
Er zijn hier niet 2 maar wel 3 rijen parkeer vakken .
Een Gele streep bij de stoep waar je ook kan staan
Nu schrok ik zowat me bed uit toen de achterklepdeuren dicht gingen.
Dan moet die daarna nog terugkomen en weer zijn karretje of dergelijk (of kratten? ) achterin doen dus ik blijf niet liggen.
Dit is een drukke en gehorige flat ik werd bijv gister ook al wakker gemaakt….
Gewenste Oplossing:
Nou ja als u normaal parkeert is het probleem in een x opgelost.
Kijk eens om u heen en vraag u af : zijn dat de slaapkamers , maak ik iemand wakker ? of : zou er nog iemand slapen ?
Er is zat ruimte hier vooral als iedereen naar werk is van de flat .
Ik ga ook maar aan het flat bestuur hier vragen of die willen helpen met dit geparkeerd.
Laatst werd hier door dit soort parkeren ook de vuilniswagen geblokkeerd
Groet Vincent

