Klacht: Wachtwoord elende

op 30 september 2016 over DigiD in de categorie

opeens niet meer in kunnen loggen met digid ik bellen om te melden dat mijn digid niet meer werkte en te melden dat mijn wachtwoord en mijn gebruikersnaam gewoon klopten kokend werd ik toen die tiep miep maar vol bleef houden dat ik toch iets verkeerd in getypt moet hebben.
ik zij ik denk eerder dat er een hack in het spel zou kunnen wezen nu wil ik mijn schorsing verlengen van mijn auto wat nu niet gaat ik moet maar een nieuwe wachtwoord aanvragen en ik moet hoofd en kleine letters en cijfers en tekens gebruiken net of ik simpel ben wat ik dus altijd al doe met zo’n 10 tot 16 tekens ook werk ik al vanaf m’n 16e tot nu 43 elke dag met computers dus ik zou niet weten hoe het werkt nee DigiD is gewoon zo lek als een mandje wat gebeurd er nu met mijn DigiD
krijg ik hier straks de rekening van en wie gaat dit betalen ik in ieder geval nooit van mijn leven ik heb gevraagd of ze mijn DigiD te blokkeren
allemaal moeilijk moeilijk straks gaat er een 1 of andere oostblokker met mijn zorgtoeslag aan de haal en de rest misschien heb ik dan opeens wel 6 kinderen waar kinderbijslag op aangevraagd wordt
en dan mag ik het zeker weer terug betalen aan de belasting dienst
en dit zijn dingen die gebeuren

voor mij hoeft die DigiD ellende niet ik heb er niet om gevraagd en met mij milioenen mensen niet het deugt gewoon niet

ik wil 1000 procent garantie dat er niks met mijn gegevens gebeurd

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DigiD

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DigiD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Spankeren1