Klacht: Wachttijd telefoongesprek.

Biergals op 22 maart 2024 over Verisure in de categorie Bewaking & Beveiliging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1 uur en 10 min in de wacht gestaan. 6x doorverbonden .3x vooraan beginnen met keuze menu.en nog niks bereikt.

Gewenste Oplossing:

Monteur om het probleem op te lossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verisure over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Verisure in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verisure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Verisure

Heeft op 19 april 2024 om 17:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Martony Gevers,

Wij willen u graag bedanken voor het ter attentie brengen van uw klacht.
Wij hopen dat wij het naar tevredenheid hebben opgelost!

Met vriendelijke groet,

Burton - Verisure NL

Alle klachten die gemeld zijn door Biergals