Klacht: wachttijd klantenservice

op 12 september 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 12 september 2017 om 21:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nienke,

wat vervelend om te lezen dat je zo lang in de wacht hebt gestaan bij ons. Helaas kennen we soms pieken, waardoor de wachttijd iets langer is. Sorry daarvoor.

We hebben inmiddels al contact met je gehad via de e-mail waarin je ook aangeeft via een andere site besteld te hebben.

We hebben in deze mail ook aangegeven dat we je helaas niet in de telefoonkosten kunnen compenseren. Sorry hiervoor!

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Greetz, Hannah

Alle klachten die gemeld zijn door nvanos