Klacht: Wachttijd

op 06 december 2019 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

2 weken geleden wilde ik een reis maken. Ik had een maand ervoor de reis al opgezocht en de dag ervoor was er ineens geen reisadvies meer. Ik had zelf al gekeken wat er in de buurt was en geprobeerd in de buurt ervan te komen maar ik kon niks vinden. Dus is dacht ik bel wel naar 9292 ondanks dat dit 0,90 per minuut kost(belachelijk duur) ze gaven al aan op het bandje dat het wat drukker was maar na 4 minuten kreeg ik iemand aan de telefoon. Ze ging het voor me opzoeken en zette me in de wacht. Na nog is 8 minuten in de wacht te hebben gestaan( meer dan 10euro extra kosten) heb ik maar opgehangen want ik vind het echt belachelijk dat je mensen zo op kosten jaagt. Ik heb niet eens antwoord op mijn vraag gekregen na 12 minuten.. Jullie kunnen toch wel sneller mensen helpen?!
Dus ik bel nooit meer naar jullie!

Ik wil graag mijn kosten terug van het gesprek want nogmaals ik heb niet eens antwoord gekregen..

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 9292 in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 9292 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9292

Heeft op 15 april 2020 om 15:37 geantwoord

Beste Melissa,
Allereerst onze excuus voor onze late reactie op uw vraag van december. Wij hebben momenteel een achterstand in de afhandeling van klantreacties. Graag nemen wij uw reactie in behandeling, graag ontvangen wij hiervoor het telefoonummer waarmee u in december ons informatienummer heeft gebeld. Dit mag u sturen aan: [email protected] Zodra we deze informatie hebben ontvangen nemen wij deze gelijk in behandeling. Nogmaals onze excuus voor ons late antwoord.
Met vriendelijke groet, Marion Meijer, 9292 Reizigersservice

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa2509