Mijn Klacht:
Rond vijf uur was ik in uw filiaal in Sommelsdijk aan de dorpsweg. Het was er redelijk druk, ik had drie boodschappen en wilde deze afrekenen bij de servicebalie. Dit bleek niet mogelijk te zijn, vanwege het beleid.Ook begrijp ik de reactie van de scholiere die mij te woord stond. Wat ik echter niet begrijp is dat op dit tijdstip van de dag er maar twee kassa’s beschikbaar zijn terwijl er bij beide kassa’s twee rijen staan van ieder zes personen. Ook ik begrijp dat je soms moet wachten. Maar in dit filiaal gaat het altijd zo. Binnenkort wordt het aanbod uitgebreid met een Jumbo gezien hun beleid van de wachtende klant, kan ik niet wachten tot de deuren opengaan.
Gewenste Oplossing:
Er moeten gewoon meer kassa’s beschikbaar zijn, of een zelfscan kassa.

