Klacht: Wachttijd

op 11 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is zeer teleurstellend dat wij als klant zijnde zolang moeten wachten totdat iemand ons te woord kan staan via de telefoon. Ik heb 22 minuten moeten wachten.
Daarnaast als iemand je te woord staat word het kort en snel afgehandeld.

Daarnaast is het slecht dat ik mijn kaart onder geen reden kan activeren en laat staan mijn saldo opvragen.

Gewenste Oplossing:

De site moet verbeterd worden zodat iedere klant zijn of haar kaart kan activeren en het saldo kan opvragen zonder problemen.

Klanten sneller te woord staan in een telefoongesprek. Klanten behandelen zoals je zelf behandeld wilt worden. Niet kort en snel omdat het moet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door denisejansen12