Klacht: Wachtrij kassa

op 27 mei 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag op vrijdag 27-05-2016 zijn wij 2x bij de Hornbach in Wateringen
geweest om te winkelen. Wat mij verbaast is de lange rijen die bij de kassa ontstaan. Van de kassa s die er staan zijn er precies 2 open.
We dachten het zal wel door de luchpauze zijn, maar wat schets onze verbazing, we waren wat vergeten en moesten weer terug, nu was het absoluut geen lunchtijd meer en toch weer die lange rijen. Het gevolg vele boze klanten. Verschillende mensen die vaker komen wisten te vertellen dat het altijd een drama is bij de kassa van Hornbach. Ik kan u met stellige overtuiging melden dat ik vandaag voor het laats bij deze winkel binnen geweest. Als het zo moet zijn dat de klant niet serieus genomen wordt zullen er nog vele volgen.

Groeten van een zeer boze klant.

Gewenste Oplossing:

Dit is absoluut niet aan de orde, ik heb een klacht en wil niet stof brengen om de klacht te verdoezelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 30 mei 2016 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door aad kempenaar