Klacht: Wachten tot je een ons weegt

op 26 mei 2021 over Rabobank in de categorie Banken

De service afdeling van Rabobank ik zo goed als niet bereikbaar. Als het al lukt om een telefoonnummer te vinden waarmee je iemand aan de lijn kunt krijgen, dan moet je je eerst door een menu heen worstelen. Bedoeling hiervan is duidelijk dat je wordt ontmoedigd om iemand aan de lijn te krijgen. Als je dat toch probeert kom je in een wachtrij terecht die oneindig lijkt. Volgens het bandje is de wachttijd 10 tot 15 minuten, maar in werkelijkheid is het veel langer. Tot overmaat van ramp maakte ik het twee keer mee dat ik, nadat ik ruim 20 minuten had gewacht, eindelijk iemand aan de lijn leek te krijgen, maar op dat moment werd de verbinding verbroken. Ergernis troef!
Ik weet dat Rabobank lokale medewerkers heeft wegbezuinigd om een centrale servicedesk in te richten. Maar dit heeft echt helemaal niets meer met service te maken. Waar is de aandacht voor jullie klanten, Rabobank?

Ik wil binnen een redelijke tijd (een paar minuten) een persoon aan de lijn krijgen die verstand van zaken heeft en mijn vraag kan beantwoorden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MJJdV