Klacht: Wachten op BlackBerry al vanaf februari!!!

op 04 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Voor mijn dochter van dertien heb ik op 27 februari 2012 van haar verjaardag geld, bij een goede vriendin van mij, die werkzaam is in een Vodafonewinkel, een BlackBerry 8520 Curve + 10,= beltegoed besteld op de site van Vodafone met vrienden korting van 149 euro voor 112 euro, wat is betaald met iDeal. Deze Blackberry is nooit bezorgd! Volgens POST.nl is mijn pakket nog steeds onderweg (al ruim vier maanden)! Na heel veel uren telefonisch onderzoek met Vodafone en POST.nl, het wijzen naar elkaar en is uiteindelijk toegegeven dat die telefoon is vermist en werd al meerdere keren beloofd dat er alsnog een nieuwe zou worden opgestuurd. Ook dit bleef uit. Ik heb mijn vriendin in haar Vodafone winkel ook al twee keer laten bellen naar de verschillende klantenservice mogelijkheden van Vodafone, want zij heeft meer succes om iemand te bereiken bij Vodafone, dan ikzelf. Als zij vanuit haar Vodafoonwinkel weer een poging doet bij Vodafone weten ze binnen een mug en een scheet wat er aan de hand is en om wie het gaat. Iedere keer beloven zei die telefoon op te sturen en tot op de dag van vandaag lukt het Vodafoon nog niet!!!

De oplossing waar wij tevreden mee zijn is: Mijn dochter mag een andere telefoon uitzoeken. Geen BlackBerry meer want daar heeft ze al te veel tranen voor moeten laten. Voor alle telefoonkosten (is terug te zien op mijn rekening van Vodafone zelf en van UPC), brandstofkosten, uren die ik er aan kwijt ben geweest, lijkt het mij bijzonder redelijk dat mijn dochter een telefoon mag kiezen van 200 euro. Mocht het zo zijn dat de telefoon goedkoper is, kan het resterende bedrag als beltegoed worden opgewaardeerd.

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste m.hagenstein, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 08:29 geantwoord

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door m.hagenstein