Klacht: Wacht Tyd bij telefonisch

op 03 september 2018 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

3 maanden geleden - Geachte meneer Abasszad, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Zojuist heb ik u gebeld, maar kreeg ik u helaas niet telefonisch te spreken. Allereerst wil ik mij namens de klantenservice excuseren. Wij ondervinden een drukte die wij niet ingecalculeerd hebben. inmiddels wordt er dan ook hard gewerkt om dit het hoofd te bieden. Graag verneem ik wanneer u telefonisch bereikbaar bent. Dit in verband met het eventueel treffen van een betalingsregeling. Bij voorbaat dank voor de reactie. Met vriendelijke groet, NLE Klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 13 september 2018 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Abasszad,

Uit onze gegevens blijkt dat u inmiddels contact had met onze Klantenservice en de betalingsregeling trof voor uw jaarnota.

U ontvangt vandaag nog per e-mail een bevestiging toegezonden van de gemaakte afspraken.

Wij gaan er om die reden vanuit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost en zullen overgaan tot het sluiten van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door Hedieh1980