Klacht: Wacht nog steeds op een excuses van de ‘manager’ zelf Vlaardingen.

op 27 oktober 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Specsavers hoofdkantoor neem de zogenaamde ‘manager’ van Vlaardingen in bescherming. Hier de mail conversatie. En ik ben alles behalve tevreden!!

Mijn mail op 7 okt en ik niks meer teug hoorde tot ik mijn eerste klacht hier plaatste: Beste Specsavers, Bedankt voor het reactie terug. Maar ik neem geen genoeg met een slap excuses als deze. Na hoe ik te woord ben gestaan, onterecht. Ik heb op de site klacht.nl gezien dat ik niet de enige ben met nare ervaringen. En sommige overeenkomst van korting gekregen hebben. Of van de manager, medewerker persoonlijk excuses. Ik zal m’n klacht daar dan ook op plaatsen. En andere forums die daar bedoeld voor zijn.Ik laat mij niet zo behandelen. En dat de manager na hoe hij tegen mij sprak niet het fatsoen heeft om mij zelf zijn excuses aan te bieden. Maar dat alleen via jullie durft ga ik niet mee akkoord! En zal mij hier niet bij neerleggen! Mvg,

Mijn email vandaag 27-10: Vind het ook echt not done dat jullie niet meer reageren. En ik m’n klacht dus op klacht.nl heb op moeten zetten. Vrijdag ben ik door directeur gebeld. Goed gesprek gehad. Maar ik heb nog steeds geen excuses van de desbetreffende ‘manager’ . Dus ik ben nog steeds niet tevreden. En zal om die reden sowieso niet meer terug keren als klant bij Specsavers.Ik heb dat ook gemeld op klacht.nl !

De reactie van Specsavers hoofdkantoor: Geachte mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Wij hadden begrepen van de heer M… dat hij contact met u heeft opgenomen en dat het gesprek prettig is verlopen, zoals u zelf ook aangeeft. Spijtig om te horen dat u nu nog niet tevreden bent. Wij hebben onze excuses gemaakt en ook de heer … uit naam van zijn team en hij heeft u ook al uitgelegd dat het niet zo bedoeld was als overgekomen. Gezien de opgelopen spanningen tussen de manager en u lijkt het ons beter dat het contact voortaan via de heer … verloopt. Spijtig dat u besluit geen klant meer te zijn bij Specsavers maar wij respecteren uiteraard uw besluit. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Sabrina Groen

Mijn reacties erop: Ja nee als ik m’n verhaal niet op klacht.nl had gezet had de directeur mij ook niet gebeld. Jullie proberen het je zelf echt makkelijk af te maken van we hebben toch. Nee zo werkt dat niet. Als die zogenaamde ‘manager’ zo’n echt man is om zo te keer te gaan tegen een vrouw. Heb dan ook de zelfde lef om zelf je excuses aan te bieden! En niet te schuilen achter het hoofdkantoor en de directeur. Dat is laf! Ik accepteer dit niet! Dan ga ik volgende week lange de politie om melding/aangifte te doen voor lichte geestelijke mishandeling. Want dat is hoe ik het ervaren heb. En feiten ook zo is. Want hoe je het went of keert hoe hij tegen mij te keer ging en behandelen is abnormaal en onacceptabel!!! Maar kennelijk vinden jullie dat normaal en is dat dus wel normale beleid van Specsavers. Walgelijk! Ik ga opnieuw klacht plaatsen vanavond op klacht.nl en zal ook andere sites die er bestaan m’n klacht delen. Ik laat mij niet afwimpelen!!! En dat jullie nu opeens wel meteen de zelfde dag nog kunnen reageren. Zegt nog meer over de klantvriendelijk van Specsavers. Echt te schandalig dit! Jullie horen nog van mij!!!

Oh en ik ga dit ook door sturen naar mijn advocaat. Ik laat geen 1 man tegen mij zijn stem verheffen, schreeuwen, ophangen in m’n oor onder andere. Helemaal niet zogenaamde ‘manager’ van een winkel waar ik al vanaf m’n 15de klant was. En ik alleen om hulp vroeg en wou uitleggen wat er vorig jaar met m’n bril was gebeurd. Omdat hij bleef volhouden en liegen dat ik nieuw montuur had gehad. Terwijl dat absoluut niet zo is en de kras op de neusbrug bewijs van is!!! En dan niet zelf het lef hebben zijn excuses aan te bieden. Zo werkt het niet hè. Echt ik ben nu zo boos. Prima dat jullie het oké vinden als een man zo praat tegen jullie. Maar ik niet! Krijg ik geen excuses van hem dan gaat dit nog lang duren. Want bah ben hier nu al maand mee bezig. Ik ga die excuses krijgen neem dat maar van mij aan! Geweldige klanten beleid hoor!

Trouwens normen en waarde. Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wilt worden. Zit je fout, heb je fout gezeten naar ander toe bied je je excuses aan! Dat zijn dingen die normaal mens met goede opvoeding van uit huis mee krijgt en ook op school leren. Ik vind het echt heel laf dat jullie hem in bescherming nemen. En dit accepteren dat hij zo met klanten om mag gaan. En mij proberen af te wimpelen met simpele excuses. Echt ik sta hier versteld van en ben zo boos hier over. Nooit gedacht of verwacht dat ik door een winkel bedrijf zo behandeld zou worden. Een winkel waar ik al vanaf m’n 15de klant was en altijd met plezier terug naar toe keerde. Juist vanwege de goede service. Dit is echt niet hoe je met klanten omgaat!

Boven 3 stukken waren mijn reactie erop. Ben echt nu woest onder hand. Want ook klanten aan het huilen maken is vast normaal beleid. nee, ik wil een excuses van de oh zo stoere zogenaamde ‘manager’ zelf!!!

Pas als ik oprechte excuses van de manager zelf krijg. Ik ben nu al maand hier mee bezig. Heb vanaf begin gelijk gezegd wat ik wou. En ik vind ook na hoe ik behandeld ben daar recht op heb. Ik zal zolang ik geen excuses krijg van hem onder geen enkele voorwaarde meer terug keren bij Specsavers als klant! De reactie van Specsavers zegt mij dat dit vaker voor komt en ze het normaal vinden zo met hun vaste klanten meer dan 10 jaar klant om te gaan. Heb ik voor vrijdag 4 november geen excuses van de zogenaamde 'manager' zelf gehad zal ik melding/aangifte doen bij de politie voor geestelijke mishandeling. Want zo heb ik het als psychologie student ervaren en weet waar ik over praat!

Reactie van de melder van de klacht Merde Merde

11 maanden geleden - Ik hoef ook niet door jullie hoofdkantoor noch directeur van Vlaardingen gebeld te worden. Ik wil een excuses van de zogenaamde 'manager' zelf, wat ik die zelfde dag op 27-09 duidelijk had gemaakt en sindsdien nu maand later herhaalt heb.

Reactie van de melder van de klacht Merde Merde

11 maanden geleden - Beetje raar dat jullie de klacht van Esverda als eerst behandelen terwijl er 8 andere voor die persoon aan de beurt waren en sommige zoals ik al een week wachten. Zoals ik gemaild heb: Vandaag is de laatste kans om het juiste doen. Ik heb recht op de wel verdiende excuses van de 'manager'! Hoor ik voor 18:00 niks. Dan weet ik voldoende wat voor soort mensen jullie zijn. En jullie agressief verbaal geweld richting klanten van jullie medewerkers toe staan!!

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Merde Merde