Klacht: Wacht na 2 maanden nog steeds op deel terugbetaling

op 27 augustus 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een bestelling geplaatst van ruim € 360.- (vooruit betaald!!). Eén shirt gekregen, de rest was op een ander adres bezorgd. Later toch niet, stond nog bij bonprix. Later toch niet, stond bij PostNL. Later toch bij mij bezorgd, op één pakketje na. Bestelling heeft de telefoniste opnieuw geplaatst, het één en ander was inmiddels uitverkocht. Aflevering ging weer fout, in delen bezorgd gekregen.

Tweede bestelling in zijn geheel retour gestuurd, ging bij Bonprix weer helemaal mis. Van de eerste bestelling een paar artikelen gehouden. Heb bedragen teruggestort gekregen, maar mis nog bijna € 40.-. Er zijn retouren verrekend die ik niet heb teruggestuurd omdat ik die nooit heb ontvangen. Dit geld is dus onterecht in mijn account verrekend.

Bonprix presteert het zelfs om van 2 artikelen een lagere prijs terug te storten als wat op de factuur stond. Volgens de klantenservice omdat deze artikelen inmiddels goedkoper zijn geworden! Het moet toch echt niet gekker worden!!

Een zooitje hebben ze er in mijn account van gemaakt en ik ben de dupe, ik ben al ruim 2 maanden bezig om mijn € 40.- nog terug te krijgen. En de service?? 0,0. Je krijgt alleen een telefoniste te spreken; niet iemand van de financiële administratie en geen leidinggevende. Om van degene die de mails beantwoord nog maar te zwijgen. Deze mensen houden zich gewoon dom, doen alsof ze je niet begrijpen en beantwoorden je vragen niet.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug gekregen heb met een excuus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 28 augustus 2017 om 08:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste yjbouw, op 16 juni 2017 is er een terugbetaling van € 42,92 verwerkt naar jouw iDeal rekening. Op 26 juli 2017 zijn er twee bedragen van € 7,99 en € 4,95 naar jouw iDeal rekening verwerkt. Er is op 27 juli 2017 een terugbetaling van
€ 13,03 naar jouw bankrekeningnummer overgemaakt.
Ik nodig je uit de rubriek 'Mijn bonprix' te raadplegen. Je kan inloggen met jouw e-mailadres en jouw wachtwoord.
Mijn excuses voor het ongemak.
Het team van bonprix.

Heeft op 28 augustus 2017 om 09:03 geantwoord

Beste Bonprix,
Dit zijn oude bedragen, deze heb ik al meegenomen in mijn berekening.
Het gaat nu nog om €39,96. Een retour van 30-05 (€37,96) die ik nooit heb ontvangen dus ook niet retour heb gestuurd. Maar wel is verrekend met mijn openstaande saldo. En €2 van het verschil in terugbetaling van artikelen.
Maar dit kunnen jullie waarschijnlijk ook allemaal in mijn account zien, in alle mails die ik gestuurd heb naar jullie.

Ik verzoek jullie dan ook om deze klacht van opgelost af te halen, want dit is nog zeker niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door yjbouw