Klacht: Wacht al ruim 3 weken op info retourzending

Mirjam Bracht op 11 mei 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, ik heb een spijkerbroek geretourneerd zaterdag voor Pasen bij DHL servicepunt en nog steeds niks vernomen, heb al 2 x gebeld en netjes te woord gestaan en er word gezegd het is nog niet in aangekomen bij ons..ik zou nu toch wel graag me 12,99 terug hebben heb op site dhl gekeken en hun zijn niet verantwoordelijk.. Bellen is 1euro p minuut dat doe ik maar niet anders ben ik nog meer kwijt..

Gewenste Oplossing:

Dat ze mijn geld terug storten en bij DHL informeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 11 mei 2022 om 16:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjam Bracht