Klacht: Wacht al een maand op mijn geld

op 14 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een maand geleden heb ik een bestelling geplaatst bij H&M. Tijdens de betaling is er een storing. Ik moet nogmaals betalen. Resultaat , ik heb 2 keer betaald. Na bellen en vele mails ( met maar 1 keer een reactie dat mijn geld binnen 5 a 10 werkdagen teruggestort zou worden ) heb ik niks meer van ze gehoord. Ik heb mijn geld nog steeds niet terug ( ik heb ze alles doorgestuurd met bewijs van dubbele betaling ). Ik vind het heel frustrerend en schandalig. Storing bij een bedrijf ( die al heel lang duurt ) of niet , behandel je klachten snel en correct af !

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon mijn geld terug ! En een excuus zou fijn zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Breggel