Klacht: Waarom nieuwe dienstregeling

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bussen vertrokken eerst allemaal tegelijk en kwamen allemaal tegelijk op het station aan waardoor ik gewoon meteen zonder te wachten kon overstappen op de 40 (toen ik met de 29 vanuit brunssum aankwam). En nu moet ik 23 minuten wachten voordat ik de 40 kan pakken. Waarom is dit veranderd ik zie er alleen maar nadelen in.

Gwn terug zetten dat de bussen tegelijk aankomen en tegelijk vertrekken.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 20:34 geantwoord

Beste Brunssummmmmmmmm,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is.
Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Uiteraard zal de nieuwe dienstregeling geëvalueerd worden, waarbij aanpassingen in de toekomt mogelijk blijven als de veranderende vervoersvraag daartoe aanleiding geeft. Ik heb je reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu dien je echter rekening te houden met de thans gepubliceerde dienstregeling.

. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

Lina
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Brunssummmmmmmmm