Klacht: waarom geen standaard-sms over data plafond bundel?!?!

op 19 mei 2016 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Youfone is het normaal om een abonnement af te sluiten zonder data-plafond. Dit is op zich geen probleem, is het niet dat je geen bericht ontvangt wanneer het plafond bereikt is!!!

Boven je data-bundel is een mb ongeveen 10ct. Dit loopt behoorlijk in de kosten. Zo heb ik twee maanden de verdubbelaar van mijn abbonementskosten betaald door maar ~5-10% over mijn bundel te komen!

Ik vind dat Youfone zonder het instellen van een dataplafond een waarschuwing moet sturen over het bereik van de limiet van je bundel! Dit klantvriendelijker, transparant en zou wat mij betreft wettelijk verplicht moeten zijn.

Gewenste Oplossing:

Als Youfone voortaan zonder het instellen van een dataplafond ook een waarschuwing stuurt over het bereik van de limiet van je bundel,

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 19 mei 2016 om 16:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door rolfvdvelde