Klacht: Waardeloze service en voldoet niet aan verwachtingen

op 09 februari 2018 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

Ik wil met 2 anderen graag het concert van Eminem bijwonen en omdat dat grote fans zijn wilden we tickets voor de Golden Circle. Wachten tot de officiele verkoop zou het risico met zich meebrengen dat we de tickets niet konden kopen.
Daarom kozen we ervoor een stuk meer te betalen maar dan wel gegarandeerd een ticket te hebben.
Dus kozen we voor de Topticketshop. Een extra goed gevoel kregen we doordat er op de website wordt geadverteerd met 100% aankoopgarantie.
Zo, wij hadden het alvast voor elkaar (not).

Een paar dagen na de officiele kaartverkoop ontving ik een mail dat ze de kaarten niet konden leveren. Ze boden de opties 1) omboeken naar veldkaarten of 2) geld terug.

Ik heb contact met de klantenservice opgenomen en ze konden niets doen. Verder gaven ze aan dat met de 100% aankoopgarantie word bedoeld dat de tickets 100% zeker geldig zijn en niet dat ze 100% zeker geleverd worden. Waardeloos dus.

Ik heb bij een andere ticketservice nog kaarten kunnen bemachtigen voor de twee anderen voor veel meer geld (zelf ga ik niet meer mee). Ik hoop dat dat wel goed gaat.

Topticketshop is niet bereid een bijdrage te leveren aan de meerkosten die ik nu heb. Wel hebben ze aangegeven het volledige bedrag terug te storten incl. servicekosten (die ook niet echt waargemaakt zijn).
Verder was het contact met de helpdesmedewerkers niet meer dan feitelijk. Heel mat, niet denken in oplossingen, niet verplaatsen in de klant en geen compassie.

Op mij en de 2 anderen hoeven ze in de toekomst niet meer te rekenen als klant. Ook dat bericht leek ze bijster weinig te intetesseren.

Conclusie: Trap niet in de term 100% aankoopgarantie. Je hebt geen zekerheid bij deze club. En ze lijken hun klanten liever kwijt dan rijk te zijn.

Wanneer de verschilkosten voor de ticketprijs voor 2 tickets bij Topticketshop en de prijs voor 2 tickets bij de 2e ticketservice a 98,- totaal wordt vergoed dan ben ik tevreden. Over de 3e ticket praten we dan maar niet meer.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BoukeK