Klacht: Waardeloze service

op 07 juni 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ook ik heb via wehkamp een ps4 gekocht. In november 2014. Aangeschaft voor mijn neefje zodat hij wat te doen heeft als hij op bezoek komt. Na 3 keer gespeeld te hebben, ongeveer driekwart jaar na aanschaf, deed die het niet meer. Speelt geen spellen meer af, software fout. Opgestuurd ter reparatie naar wehkamp. Getest en hij deed het. Ongeveer 6 weken geleden weer bezoek gehad en weer software fout. Weer opgestuurd voor reparatie. Nu zeggen ze dat het buiten te garantie periode valt en dat ik 150 euro moet betalen als ik doe gemaakt wil hebben. Ik ben daar zo kwaad over aangezien de klacht al in de garantie periode is ontstaan en ze dat ook kunnen zien! Waardeloze service van wehkamp

Kosteloos gerepareerd of een nieuwe PlayStation

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 07 juni 2016 om 19:06 geantwoord

Goedenavond,

Ik vind het erg vervelend dat de Playstation nu voor de tweede keer kapot is gegaan. Van mijn collega heb begrepen dat er ook contact is geweest via de wehkamp app en dat deze kwestie wordt doorgezet naar onze backoffice. Ik stel voor om de communicatie via één kanaal te houden. Zo onstaat er geen verwarring!
We houden je via de wehkamp app op de hoogte.

Mijn excuses voor het ongemak.

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Rhea Koster