Klacht: Waardeloze service

op 24 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Problemen met email, uw medewerker had het erg druk met zijn bakkie koffie, was bijzonder ongeinteresserd en zat ook nog eens vet te boeren zo rond de klok van 16:30 zaterdag jl. Onacceptabel na wat ik van upc/KPN medewerker gewend was. Heb er officiële klacht van gemaakt voor Radar/Kassa en moge u duidelijk zijn dat ik de overstap service in werking ga zetten!!

Gewenste Oplossing:

Duidelijk antwoord aub

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.M. Klitsie