Klacht: Waardeloze service!!

op 23 mei 2020 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Hunkemoller had de geweldige actie 2e bh voor 50% of 3e bh gratis! Dacht laat ik daar tijdens de corona tijd eens gebruik van maken. Ik had er 7stuks besteld waarvan ik uiteindelijk 3 heb gehouden, de rest heb ik later netjes retour gebracht in de winkel (paddepoelgroningen). Daarna is mijn factuur veranderd bij afterpay en heb ik het na gerekend. En het klopt niet! Contact gezocht met hunkemoller via facebook, word er gezegd ik een ander item heb gehouden. Wat niet klopt! Moet niet gekker worden!! Daarna heb ik fotoÔÇÖs gestuurd, maar daar wordt niet meer op geantwoord, zo ga je toch niet met klanten om!!! Uiteindelijk heb ik toch maar telefonisch contact op genomen met hunkemoller waar ik een redelijk vriendelijke meid sprak, ze begreep mij (zogenaamd) volledig en zou dit melden en ook door sturen naar afterpay! 3 dagen later is er nog steeds NIKS gebeurd, weer contact opgenomen wordt er gezegd dat het nu bij afterpay ligt! Dit is gewoon lekker het probleem van je afschuiven? Helaas reageerd (natuurlijk) afterpay ook nergens op. En wie zit er met een te hoge rekening? ME! ­čś×

Het factuur moet nagekeken worden, en het teveel betaalde bedrag hoort terug gestort te worden naar mij.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door erinn96