Klacht: Waardeloze printers

op 05 mei 2017 over HP in de categorie Electronica - Computers

De printer werkt niet, op de site is nergens een oplossing voor het probleem te vinden. Alle mogelijke oplossingen die op het internet te vinden zijn geprobeerd maar werken niet. een app gedownload van HP waarbij de postcode ingevoerd moest worden, heeft het aan dat de postcode niet geldig is. Kortom een waardeloze printer waarbij geen oplossingen te vinden zijn voor de problemen. Slechte service van het bedrijf, er zijn geen contact gegevens te vinden online. het aanvraag formulier kan ook niet opgestuurd worden aangezien het serienummer van de printer volgens de site ook ongeldig is.
Ik heb de printer nodig voor school, nu ik mijn papers moet printen om voor de deadline in te leveren doet hij t niet! En dan ook nog de top service die hp je aanbiedt waardoor je snel weer kunt printen, duidelijk niet tevreden!!

Als het probleem voor eens en voor altijd opgelost wordt, of als de printer wordt terug genomen. HP heeft me zwaar teleurgesteld.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ontevreden12345