Mijn Klacht:
ik kocht bij Albert Heijn een waardeloos prul. een nietmachine van noggeen drie euro waar metgeen mogelijkheid duidelijk was hoe ze erin moeten. na 1 nietje al onbruikbaar.
Gewenste Oplossing:
Als er fatsoenlijk staat hoe het apparaat te gebruiken

