Klacht: Waardeloze kwaliteit, hufterige klantenservice…

op 26 juli 2016 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik dacht 2 weken bedenktijd te hebben, dus stapte over van Ziggo. Na 2 weken kreeg ik het pakket binnen, en sloot het, zo moet gezegd, in 3 minuten probleemloos aan. Ik schrok me kapot van de slechte kwaliteit, de onbetrouwbaarheid en het zenderaanbod. Blokken in het beeld, absoluut geen HD-kwaliteit, weigerende set-topboxen, die ook nog eens spontaan uitgingen en opnieuw opstarten, set-topboxen die niet meer uit willen, en daarna niet meer aan, en een aantal zenders die ik niet in mijn pakket wilde hebben. Ik nam contact op met de klantenafdeling (niet: klantenservice, want ze geven geen service…) maar kreeg te horen dat de twee weken bedenktijd voorbij waren toen ik het pakket kreeg. Van al mijn klachten wilden ze niets weten, en mijn aanbod om alles terug te sturen en de gemaakte kosten te vergoeden werd afgewezen. Ik kon het contract afkopen tegen het gehele bedrag, zo’n €700,-!! Toen ik vroeg of ze geen interesse hadden om klanten te behouden vertelde de medewerker me doodleuk dat dat niet het geval was: ze hebben liever een boze klant voor 1 jaar, dan een tevreden klant voor meerdere jaren!!! Ik heb spijt als haren op mijn hoofd, maar zal mijn jaarcontract uitdienen, terug overstappen naar Ziggo, die wél service geven en hun klanten tevreden willen stellen, en daarna: NOOIT MEER FIBER!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik de hele reut terug kan sturen en nóóit meer iets met ze te maken hoef te hebben....

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AANTR_LEX