Klacht: Waardeloze klantenservice

op 04 juni 2021 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

Waardeloze klantenservice. Een set van 3 salontafels gekocht en deze vertoont al naar 2 weken vreemde vlekken die omhoog komen.
Er wordt niet gegeten aan deze tafel.
Voor drank worden er onderzetters gebruikt.
Er is niet geknoeid op de tafel.

Bij diverse mails en vragen aan de klantenservice krijg ik tot 2 keer het bericht dat de tafel behandeld moet worden met antiekwas, die je natuurlijk dan weer bij hun mag aankopen. Dat de tafel onderhoudt nodig heeft is natuurlijk begrijpelijk, maar ik mag aannemen niet naar 2 weken dat de tafel in huis staat.

Tot 3 keer de vraag gesteld hoe dit mogelijk is, en er wordt aangegeven dat de betreffende persoon geen servicemonteur is. Bij de vraag om de mail door te sturen naar de servicemonteur voor een antwoord, krijg ik te horen dat ze mij niet verder kunnen helpen.

Bedenk jezelf voor je hier iets koopt, wanneer je vragen hebt kunnen/willen ze deze dan (in mijn geval) niet beantwoorden.

P.S. onder de e-mailhandtekening stond van de klantenservice stond in de eerste 2 mails als functie Sales Advies. Bij de laatste mail stond er ineens Medewerker klantenservice. Toch wel vreemd dat in dezelfde mailwisseling met hetzelfde mail adres ineens de functietitel wordt aangepast binnen 19 uur tussen 2 mails.

Wanneer mijn klacht/vraag serieus wordt genomen en ik een fatsoenlijk antwoord krijg op mijn vraag.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Goossens over deze klacht.

14 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

14 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Goossens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Goossens

Heeft op 03 augustus 2021 om 12:26 geantwoord

Dankjewel voor je melding, ik begrijp je frustratie. Het is inderdaad vervelend dat je nieuwe tafel na zo'n korte tijd al deze verschijnselen vertoont. Echter zoals mijn collega's al aangeven heeft hout onderhoud nodig, de pech is dan helaas dat dat bij deze tafel al eerder is. Wat betreft de verschillende functies in de mailafsluiting, wij werken hier met een team waarin iedereen zijn of haar eigen functie heeft. Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Team Goossens

Alle klachten die gemeld zijn door Eric Wils