Klacht: Waardeloze klantenservice!

op 04 mei 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Op 12 maart heb ik een bestelling geplaatst bij H&M, deze 14 maart afgehaald en het merendeel op 15 maart geretourneerd via een PostNL punt. Het artikel wat ik gehouden heb is reeds op 15 maart betaald.

Met het oog op de vervaldatum van de factuur (4 april) als ook het feit dat mijn pakket blijkbaar nog niet aangekomen was heb ik H&M op 30 maart proactief geïnformeerd over het feit dat de artikelen reeds geretourneerd zijn maar dat deze nog niet aangekomen zijn.
Ik heb zelfs contact opgenomen met PostNL hoe dit kan. Zij gaven aan afspraken met H&M gemaakt te hebben, dat eerst alle pakketjes verzameld worden en deze in 1 container bij H&M worden afgeleverd.
Ik vond dat wat wonderlijk klinken, maar het zou natuurlijk kunnen. Ik heb tevens in mijn proactieve mail van 30 maart een verzendbevestiging bijgesloten.
It’s out of my hands, ik kan er niets meer aan doen.

En jawel, op 11 april krijg ik een bericht i.v.m. achterstallige betaling. Ik was echt ontzettend kwaad! Heb dan ook direct de telefoon gepakt maar met meer dan 20 minuten wachttijd heb ik dat maar opgegeven.

Ik heb daarop op 11 april wederom een e-mail gestuurd met het verzoek mij per direct te contacten. Natuurlijk niets meer op gehoord.

Op 18 april krijg ik wederom een bericht i.v.m. achterstallige betaling. Hier heb ik geen actie op ondernomen.

Op 2 mei krijg ik wederom een bericht i.v.m. achterstallige betaling. Ik heb wederom een e-mail gestuurd en daarin gerefereerd aan mijn eerdere e-mails van 30 maart en 11 april.

Op 3 mei krijg ik een bericht i.v.m. achterstallige betaling van een andere bestelling. Deze heb ik op reeds 18 april volledig betaald. Ik heb hier wederom een e-mail op gestuurd met betalingsbewijs.

Naar mijn mening heb ik H&M proactief benaderd. Ik ben al jaren trouwe klant, ik betaal en retourneer altijd alles keurig op tijd. Ik geef een godsvermogen uit aan H&M en daarom stelt het mij ook zo teleur.

Ik was laatst in een H&M Winkel, daar konden ze mij vertellen dat sinds H&M een nieuwe app heeft ontwikkeld er grote problemen zijn binnen het bedrijf. Gegevens zijn verwijderd, personeel wordt niet herkent in de systemen, retouren en betalingen worden niet correct verwerkt.
Daarnaast is het distributiecentrum “verhuisd” van Polen naar Tilburg, en ook dat brengt zeer grote problemen met zich mee.

Dit is mijn allerlaatste toenaderingspoging.

Ik wil graag een reactie van H&M! Er is geen sprake van een achterstallige betaling en alle artikelen zijn geretourneerd en als een pakket niet aankomt (of niet verzonden wordt) door PostNL, daar kan ik niets aan doen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xchantalx