Klacht: Waardeloze klanten binding Bonprix

op 21 april 2015 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al jaren lang was ik klant bij Bonprix en heb altijd achteraf kunnen betalen.
Ik wil nu een bestelling plaatsen met uiteraard achteraf betalen, dat kan opeens niet meer omdat er in het verleden teveel retour is gestuurd?? Hallo???? Dit is de reden waarom ik online kleding winkel!!! Het is toch belachelijk. Bonprix is voor mij exit! Een bedrijf dat zo met zijn klanten omgaat zal aan mij geen stuiver meer verdienen, wat een … Service!!

Gewenste Oplossing:

Service geven net als de Wehkamp!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 14 juli 2015 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik heb de klant uitgelegd waarom er op haar account niet meer achteraf betaald kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door CB.