Klacht: Waardeloze kindermaillots gekocht

op 01 juni 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Afgelopen winter (dec/jan) heb ik 3 kindermaillots gekocht. Ik heb drie kleine dochters en koop vaker maillots bij de HEMA. Deze 3 begonnen echter al snel uit te rekken aan de bovenkant. Zo erg dat 1 stuk nu totaal waardeloos is, blijft niet eens meer hangen om m’n dochters billen. Die andere twee neigen daar nu ook naar. Eigenlijk zijn ze allemaal klaar voor de prullenbak. Wel zonde na maar een paar maanden dragen en totaal niet mijn ervaring met alle andere maillots die ik heb gekocht bij jullie. Heb de klacht voorgelegd in het filiaal van Hattem. Daar konden ze niet veel doen. Uiteindelijk mocht ik 1 product uitkiezen met 20% korting. Wat me het meeste stoort is dat in elk filiaal en op elke bon beschreven staat dat jullie producten maken die niet voor niets de naam HEMA dragen en dat ze allemaal worden getest. Niet tevreden is geld terug.

Over deze maillots ben ik totaal niet tevreden. Ik zou graag een compensatie willen in de vorm van een cadeaubon of dat ik 3 nieuwe maillots mag uitzoeken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jiskavork