Klacht: Waardeloze instantie

op 25 mei 2020 over Van de bron in de categorie Energieleveranciers

Ik ben ook dit jaar weer overgestapt via www.gaslicht.com, Elk jaar tevreden en binnen drie dagen de eindafrekening. Van de Bron heeft een 13 deelbetaling afgeschreven, geen jaarnota, geen eindnota. En dat in de tijd van de slimme meter. Als je de 13e maand storneert dan ontvang je de welkomstpremie niet. Ze wachten echt tot de uiterste termijn van zes weken en dan moet je nog minstens 14 dagen wachten op je geld. En aangezien ik de 13e deelbetaling en een welkomstgeschenk van 250 euro en veel minder heb verbruikt heb ik nogal wat te goed en kan het geld goed gebruiken. Voor het eerst dat ik echt spijt heb dat ik naar Van de Bron ben gegaan. Neem je contact op sta je tijden in de wacht telefonisch. Via Facebook wel snel antwoord, maar aldoor het standaard antwoord, we zijn er mee bezig. Nog even geduld.

Ik wil mijn eindnota binnen een paar dagen ontvangen en mijn geld zo spoedig mogelijk op mijn rekening bijgeschreven zien. En zeker niet nog een 14e deelbetaling.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van de bron over deze klacht.

Bericht van Van de bron

3 maanden geleden - Beste Ingrid, Hartelijk bedankt voor je bericht. Het is begrijpelijk dat je graag je eindafrekening zo spoedig mogelijk wilt ontvangen. Volgens de richtlijnen van het ACM (Autoriteit Consument Markt) hebben we maximaal 6 weken de tijd om je eindafrekening op te maken. Afhankelijk van de drukte kan het zijn dat het maximale aantal weken nodig is. De afrekening gaat namelijk langs een aantal checks om ervoor te zorgen dat je een correcte afrekening krijgt. We willen uiteraard zorg dragen om je zo spoedig mogelijk te voorzien van een afrekening. Mochten de 6 weken na de overstapdatum al verstreken zijn dan wil ik je vriendelijk verzoeken contact op te nemen met ons serviceteam. Ik vertrouw erop dat je hiermee voldoende geïnformeerd bent. Met vriendelijke groet, Joris, Serviceteam Vandebron

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van de bron in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bakker Ingrid