Klacht: waardeloze dinner ervaring gevolgd door magere service

op 15 februari 2018 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

gegeten bij beef & more delft

in 1 woord waardeloos

contact met social deal opgenomen – eenzijdige niet geinteresseerde reactie ontvangen

vergoeding die wordt geboden voor deze blamage staat in schril contrast tot gemaakte kosten

social deal stelt teleur!

vergoeding in de vorm van tegoed die in verhouding staat tot de kosten die ik heb gemaakt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Arjan de Wit

2 maanden geleden - Reactie gekregen van socialdeal - naar tevredenheid opgelost. Miscommunicatie leidde tot frustratie aan mijn kant. Fijne afhandeling

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 16 februari 2018 om 14:56 geantwoord

Hoi Arjan,

Graag wil ik je bedanken voor het fijne telefoongesprek. Ik ben blij dat we dit gepast met elkaar hebben kunnen oplossen en voor beide partijen dit nu is opgelost.

We zien je graag heel snel weer een keer terug bij Social Deal. Weet dat je ons altijd mag contacten; wij zijn elke doordeweekse dag van 08.u tot 23.u bereikbaar en in het weekend van 09.u tot 21.u.

Een heel fijn weekend en een mooie vrijdag.

Groetjes,
Robin - Social Deal