Klacht: Waardeloze communicatie / levertijden fauteuil

OB1903 op 07 december 2021 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Op 14 oktober Fauteuil Toulon Off-White besteld met een levertijd van 5-12 werkdagen. Na deze 12 werkdagen telefonisch contact opgenomen met afhaalvestiging (Enschede). Mij is aangegeven dat deze nog niet is geleverd en dat ik mijn geld terug kan vragen via de klantenservice als ik niet tevreden zou zijn. Terwijl ik op social media heb gezien dat er paar mensen wel deze Fauteuil hebben kunnen ophalen. Prima, nog even afwachten ondanks de trage en arrogante service.

22 november weer contact opgenomen omdat ik nog steeds geen enkele update heb gekregen over mijn bestelling. Er is mij aangegeven dat ze dit zouden uitzoeken en mij zouden laten weten zo snel mogelijk of ik mijn bestelling kon ophalen.

1 december krijg ik per mail dit bericht:

”Helaas hebben wij de melding ontvangen dat de Fauteuil Toulon Off-White met artikelnummer 0712063 momenteel niet voorradig is.

Om bovenstaande reden ben ik genoodzaakt dit artikel annuleren. Ik heb het aankoopbedrag van € 175,00 per direct teruggestort op het r.nummer dat gekoppeld is aan uw betaalpas. U kunt het bedrag binnen 10 werkdagen op uw rekening tegemoet zien.”

6 december ontvang ik mijn geld weer op mijn bankrekening. Waar slaat deze service op? lk heb alle begrip voor eventuele levertijd, maar dat je zo moet omgaan met klanten die netjes op hun producten zitten te wachten en in de tussentijd hun interieur hebben aangepast in afwachting van hun product?

Jullie kunnen nog heeel veel leren van andere bedrijven. Leer eerst hoe je moet omgaan met klanten die teleurgesteld zijn omdat ze na 2 maanden wachten te horen krijgen dat het product niet meer op voorraad is. Ik zal hier nog achteraan gaan.

Stelletje prutsers.

Persoonlijk langskomen met een bos bloem

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door OB1903