Klacht: Waardeloze communicatie en service

Dorotifleef op 07 december 2021 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Vaak komen retourzendingen niet aan, gelukkig er dan t retourbewijs.

Een betaling van mij is bij Ingenico blijven hangen. Hierdoor kreeg ik een betalingsachterstand. Dir is opgelost doordat ik blijkbaar nog ergens 40,-,- tegoed had staan. Hoe dat kan, snapt niemand, maar goed. Ik had nog 18,- openstaan, die zou ik betalen als eea met Ingenico geregeld was. De 50,- die ik betaald had, zou door Ingenico binnen een paar dagen aan mij terugbetaald worden. Ik heb hier 4 mails over gestuurd want er kwam niks terug. Toen werd me gezegd dat dat ik het zelf met Ingenico moest regelen. Ik heb hun site gezocht en daar staat letterlijk dat zij niet corresponderen met shoppers en ook geen geld terugbetalen, dat moet via de webshop. Bonprix dus. Deze riedel heb ik 4 keer, VIER, doorlopen met Bonorix. Elke keer als ik het laatste meldde, kwam er een mail net daarin de uitkeg over Ingenico en werd me gezegd dat ik t zelf moest regelen . Er werd niet gereageerd op de inhoud van mijn mail.
Vervolgens heb uk een klacht ingestuurd via het contactformulier en daarop kreeg ik de reactie dat ze graag met me mee wilden kijken naar waar de betaling was gebleven. Werkelijk, alsof er geen enkele correspondentie had plaatsgevonden!! Hierop heb ik geantwoord dat ik wil dat ze mijn klacht ook als zodanig zouden behandelen . Geen reactie, tot er afgelopen weekend een aanmaning binnen kwam voor de 18,- die nog open stonden. Met 20,- incassokosten maar liefst. .Hierop heb ik een boze mail gestuurd en kreeg als reactie dat ze graag met me mee wilden kijken. Waardeloos, niet ingaan ip de inhoud, echt superslecht. Allemaal virtuele assistenten, dan krijg je dit soort achterlijk gedoe !

Bonprix betaalt mij die 50,- terug en regelt het zelf met Ingenico.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Dorotifleef

1 maand geleden - Opgelost, in die zin dat ze net doen of er niets aan de hand was. De betaling is via Ingenico binnengekomen…. Nu ineens wel😡. Hieronder de zeer pissige en best onbeschofte mail (ik vond dat dat nu mocht) die ik hierover heb gestuurd: ‘Dankzij jullie totale gebrek aan service, klantvriendelijkheid en transparantie, heb ik zojuist een hele euro over moeten maken ipv de 0,59 centen die ik nog schuldig was. Men kan namelijk niet minder dan een euro overmaken. Als jullie een beetje fatsoen hadden, waren die centen me ook kwijtgescholden. Ik neem dat op als niet minder dan ordinaire pesterij, of ontzettende domheid, en tevens vind ik het feit dat mij nu ineens bijna alles wordt kwijtgescholden en ineens blijkt dat het bewuste bedrag wel degelijk bij jullie terecht is gekomen, VIA Ingenico, terwijl jullie weken hebben geroepen dat Ingenico dit aan mij ging terug betalen, dat ik daar zelf achteraan moest…. getuigen van oplichting maar vooral van lafheid. Was de dreiging van de klacht de druppel!? Trieste bende, en dat zal ik rondtoeteren ook. Leve de Social Media! En doe geen moeite om hier op te antwoorden, Anna, of hoe jullie laffe en domme trutten ook mogen heten! Zeer boze en onvriendelijke groet, Dorien (en ik heet echt zo, trouwens).’.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 13 december 2021 om 13:55 geantwoord

Beste klant, we hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Fijn dat het inmiddels is opgelost, onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door Dorotifleef