Klacht: Waardeloze communicatie

op 30 oktober 2017 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Ik ben normaal niet zo van het indienen van klachten maar van mij mag iedereen weten wat een waardeloze service jullie hebben. Op 9 oktober heb ik een bestelling geplaatst voor laminaat, ondervloer, plinten en een aantal woonaccessoires. Deze bestelling is direct betaald ad. €1.100,00.
Nadat ik direct contact met Kwantum had opgenomen om de levering een dag uit te stellen was dit geen enkel probleem volgens de klantenservice. Ook op 26 oktober contact opgenomen om te vragen hoe laat mijn bestelling de volgende dag geleverd ging worden, dit zou ik rond 21.30 uur te horen krijgen via de mail. Op vrijdag 27 oktober, vrije dag opgenomen, ben ik in mijn nieuwe huis. In de ochtend belt het bezorgbedrijf mij en zegt dat ze een pallet laminaat missen/kwijt zijn. Ze gingen contact opnemen met de Kwantum en verzochten mij om de bestelling goed te controleren. Inmiddels was ik gebeld door de klantenservice, ik belde terug, na 15 minuten in de wacht te staan kreeg ik omstreeks 12.30 uur iemand aan de lijn. Vanaf 13.13 uur kon de bezorging plaatsvinden. Ik hoor dus een half uur van te voren, “mevrouw het laminaat is niet leverbaar en gaat ook niet meer geleverd worden.” Serieus dat durf je een half uur van te voren te melden terwijl je al ruim 2 weken mijn geld ‘vastgehouden’ hebt?!
De klantenservice medewerker hielp mij erg goed omdat ik mijn ongenoegen uitte. Ik zou door iemand worden teruggebeld. In de middag belde ik zelf weer terug en hing weer 15 minuten in de wacht om vervolgens dezelfde mevrouw als in de ochtend te spreken. Zij zag een notitie staan dat ze in een andere winkel de voorraad hebben gechecked en dat ze helaas niks anders konden doen dan mijn geld terug storten. Omdat ik mevrouw niet weer de wind van voren wilde geven, het is tenslotte niet haar fout, heb ik gezegd doe dat maar dan. Ik wil wel met spoed met geld terug. Kwantum ik verwacht meer van jullie dan excuus en mijn geld terug. De levering kwam overigens die middag en omdat ik de plinten niet wilde aannemen moest ik de volledige bestelling weigeren, dit heb ik dan ook gedaan.
Ik moet aankomend weekend verhuisd zijn, ik heb nu onvoldoende tijd om het laminaat te acclimatiseren en te leggen, mijn gehele verhuizing komt in de knel. Daar zit je dan straks met 2 kindjes van 0 jaar en een kleuter in een huis dat niet af is omdat de kwantum te beroerd is haar voorraad tijdig te controleren en dit tijdig te communiceren met haar klanten. Naast dit heb ik een vrije dag moeten opnemen, ben veel tijd en geld kwijt aan het voeren van telefoongesprekken met uw klantenservice. Alleen mijn geld terug storten waar je 2 weken rente van hebt kunnen trekken is niet oke. Ik stel jullie hierbij in gebreke omdat jullie niet aan je verplichtingen voldoen en ik verwacht het einde van de middag mijn geld terug op mijn rekening zodat ik NIEUW laminaat bij een degelijk bedrijf kan kopen. Ik ben ook benieuwd naar wat jullie verder voorstellen om de geleden schade te compenseren. Indien mijn klacht niet naar behoren wordt opgelost zal ik niet schromen om mijn verhaal kenbaar te maken op alle mogelijke websites. Wellicht ten overvloede meld ik u dat ik niet van plan ben contact met u op te nemen, u kunt mij bereiken per e-mail op het bij u bekende emailadres.

Wanneer ik vanmiddag mijn geld terug heb en een extra compensatie krijg voor de geleden schade.
Kwantum is niet erg pro actief in het bieden van oplossingen, ze hadden mij namelijk ook ander laminaat kunnen laten uitzoeken of meerdere winkels kunnen bellen aangezien in het laminaat nog zag liggen in Spijkenisse!!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samantha2304