Klacht: Waardeloze bezorging

op 30 augustus 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu al een aantal weken achtereen geen folders ontvangen. Klacht indienen lijkt ook niet echt veel te helpen. Je krijgt alleen een standaard computerantwoord dat het wordt doorgegeven aan de Bezorgservice, maar er is nooit enige vorm van feedback ! Waar blijven al die folders ? Ze zullen toch echt wel worden gedrukt en de bedrijven betalen ervoor, of krijgen die wellicht restitutie van kosten als niet wordt bezorgd ??

Gewenste Oplossing:

Tevreden wanneer Spotta er nu eens in slaagt voor minimaal een half jaar folders te bezorgen en dan het liefst iets vroeger dan op dinsdag. Die deadline is wel heel erg achterhaald door de realiteit. Veel folders gaan al op zondag in en vaak zijn er ( met name bij supermarkten ) dagacties die je daardoor mist.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 30 augustus 2018 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Nu al een aantal weken achtereen geen folders ontvangen. Klacht indienen lijkt ook niet echt veel te helpen. Je krijgt alleen een standaard computerantwoord dat het wordt doorgegeven aan de Bezorgservice, maar er is nooit enige vorm van feedback ! Waar blijven al die folders ? Ze zullen toch echt wel worden gedrukt en de bedrijven betalen ervoor, of krijgen die wellicht restitutie van kosten als niet wordt bezorgd ??

met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta

Heeft op 30 augustus 2018 om 17:26 geantwoord

Nee want de oplossing die Spotta plaatst is de tekst van mijn klacht, daar heb ik weinig aan !!!

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Geachte heer mevrouw Stam, Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 uur verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie. Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Groet klantenservice spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door samheem