Mijn Klacht:
Nu al een aantal weken achtereen geen folders ontvangen. Klacht indienen lijkt ook niet echt veel te helpen. Je krijgt alleen een standaard computerantwoord dat het wordt doorgegeven aan de Bezorgservice, maar er is nooit enige vorm van feedback ! Waar blijven al die folders ? Ze zullen toch echt wel worden gedrukt en de bedrijven betalen ervoor, of krijgen die wellicht restitutie van kosten als niet wordt bezorgd ??
Gewenste Oplossing:
Tevreden wanneer Spotta er nu eens in slaagt voor minimaal een half jaar folders te bezorgen en dan het liefst iets vroeger dan op dinsdag. Die deadline is wel heel erg achterhaald door de realiteit. Veel folders gaan al op zondag in en vaak zijn er ( met name bij supermarkten ) dagacties die je daardoor mist.


