Klacht: Waardeloze bbq

op 06 juni 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Via een veilingsite een bbq besteld (twv €380,-). Ik heb €200,- betaald, inclusief verzendkosten. Nu al 6 dagen aan het bellen, mailen en chatten over het product. Het in elkaar zetten ging al niet soepel (diverse moeren zijn doorgedraaid) en het warmhoudrooster schiet telkens los. Foto’s en filmpjes toegestuurd om het probleem uit te leggen. Via de chat is de retour toegezegd, tegen volledige vergoeding. Dit zou binnen 24 uur bevestigd worden, helaas niets ontvangen. Na een telefoontje nogmaals de bevestiging dat de bbq tegen aankoopprijs retour kon, en zelfs opgehaald zou worden! Alleen de verzendkosten en veilingkosten zou ze nog op terugkomen. Binnen 24 uur zou het bevestigd worden, niets ontvangen. Daarom zelf een bevestiging gestuurd, met als reactie van Vida XL, dat de bbq niet retour genomen kan worden! Ik heb de bbb al helemaal klaargezet voor retour (uit elkaar en ingepakt).

Ik ben tevreden als dit waardeloze product retour kan voor de aanschafprijs, inclusief verzendkosten (€202,-). En als het bedrijf zich aan de afspraken houdt en geen loze beloftes doet.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 07 juni 2021 om 14:17 geantwoord

Beste Inge,

Bedankt voor je bericht en excuses voor dit ongemak.

Helaas kunnen we alleen vragen direct van BVA beantwoorden. Daarom vragen we je om direct contact op te nemen met hun klantenservice, zij kunnen je dan verder helpen. Je kunt hun contactgegevens hieronder vinden:

Mail: [email protected]
Phone: 31 (0)33 46 000 70
Web: https://support.bva-auctions.com/hc/nl

Martijn / vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Bbq klacht