Klacht: Waardeloze afspraken

op 02 februari 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn klacht is dat er een datum en tijd word afgesproken om een pakket op te halen, dit zou tussen 14.00 en 18.00 uur zijn . ik neem een middag vrij….. ben om half twee thuis en dan ligt er een briefje in de bus .Dat ze me niet aan troffen en morgen weer langs komen.
Nou ik neem niet weer een middag vrij.
Ik bellen naar het enige nummer wat te vinden is Utrecht – en dit betrof de dienst in Nijmegen. Nou die mevrouw wist nergens van en kon niets terug vinden, ik moest nog maar een keer mijn pakket aan melden bij het bedrijf.
De dag daarna, ( ik was er dus niet ) lag er weer een briefje dat ik niet thuis was….. sja via SelektVracht ga ik dit dus niet meer doen,

Als ze zich aan de afgesproken tijden houden.Dan houden ze zeker wat meer klanten- ik heb n.a.v. dit gebeuren al veel van dit soort praktijken gehoord- omgeving Nijmegen dan.
Jammer in deze tijd moet je blij zijn met elke klant.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DHL

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DHL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Memphis 01