Klacht: Waardeloos personeel

op 28 mei 2020 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

In deze Corona tijd, weet ik dat er wat aanpassingen zijn. Normaal ben ik vaste klant bij Hunkemöller. Echter deze keer, 20 min in de rij gestaan om binnen te komen, eenmaal binnen gekomen, zocht ik wat leuke BH’s uit. Bij de paskamers kan het indd kloppen dat ze je niet mogen meten. Wat ik volledig begrijp. Ik vraag aan een verkoopster of ze toevallig een andere maar hadden, maar ik kreeg een schokbarend antwoord: Dat ik een appart grote maat had waar ze helaas niks voor hadden. Oftewel. In een winkel, waar mensen zich al wat meer kwetsbaar opstellen, je naar je hoofd geslingerd krijgen dat eigenlijk “te dik” bent voor die winkel. Ik heb mij aangekleed, het mandje neer gegooid en ben de winkel uit gegaan.

Dat je het personeel fatsoenlijk opleid. En geen kwetsende dingen gaat roepen naar klanten toen. Ik kom er in ieder geval nooit meer!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

Bericht van

3 maanden geleden - Hi Lotte,wij hebben je een mail gestuurd.Met vriendelijke groet, Hunkemoller Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Lotte93