Klacht: Waardeloos met klanten en afspraken omgaan

op 22 december 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

op 14 september 2017 hebben wij in de winkel van Swiss Sense een nieuw bed (+accessoires) gekocht. Het ging om een model dat direct leverbaar was. Ons werd dus ook beloofd dat het bed binnen 2 weken in ons huis zou staan.

Een dikke week later contact opgenomen met Swiss Sense omdat we nog steeds niet benaderd waren over het maken van een afspraak. Toen bleek dat niemand wist waar ons bed was. Na vele malen contact was het bed eindelijk terecht, het was als showmodel geplaatst in een ander filiaal.

Uiteindelijk werd ons bed geleverd op 2 november 2017. Er werd ons een 10% van de totaal prijs als compensatie geboden. Hier gingen wij mee akkoord.

4 a 5 weken later was het bedrag alsnog niet teruggestort op onze rekening. Contact gezocht met de klantenservice en deze vertelde ons dat er iets fout was gegaan. Het geld zou normaliter binnen 10 dagen overgemaakt moeten zijn. We zouden met spoed (binnen 48u) terug gebeld worden.

2 dagen later weer gebeld met Swiss Sense omdat wij niet terug gebeld werden. Er werd ons verteld dat we op de lijst stonden en dat we die dag terug gebeld zouden worden.

1 dag later contact opgenomen met de winkel waar we het bed gekocht hebben. Misschien kon deze meneer er wellicht vaart achter zetten? Niks meer van gehoord.

Aantal dagen later weer contact gezocht met de klantenservice. Ik heb de persoon goed duidelijk gemaakt dat wij helemaal klaar zijn met dit bedrijf. We zouden weer met spoed terug gebeld worden.

Dit is inmiddels alweer een week geleden. We hebben alsnog helemaal niks gehoord van Swiss Sense. Ook zien we nog geen compensatie.

Wij hebben ons tot nu toe alleen maar geërgerd aan onze aankoop. Daarnaast zijn we ongelofelijk veel tijd kwijt aan belletjes. Voor ons was dit eens en nooit weer.

Per direct het geld wat ons beloofd is. Daarnaast een compensatie voor alle uren die wij hier in gestoken hebben.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 22 december 2017 om 14:54 geantwoord