Klacht: Waardeloos internet

op 18 september 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij hebben sinds april Ziggo tv en internet, en het is echt waardeloos. We betalen een smak geld, en gaan er dan van uit dat we er ook wat voor terug krijgen. TV kijken doen we al niet meer, omdat dat veel te vaak vast loopt. Over het internet maar niet te beginnen, want dat is me toch een drama! We hebben zó veel storingen, het internet ligt er dagelijks wel uit, ontzettend langzaam en het bereik is echt niks. Zo zit je even op FB te neuzen en krijg je aan het eind van de maand je telefoonrekening die 3 keer zo duur is, omdat het internet eruit valt en je verder surft op je data. Nee, daar betalen wij geen €90 in de maand voor! Kan dan net zo goed mijn mobiele data verhogen en daar alles mee doen. Ik zal nooit weer voor Ziggo kiezen in ieder geval!!!

Zodra wij normaal internet hebben die niet continu uitvalt, vastloopt of niet werkt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anonieme98