Klacht: waardeloos internet

op 28 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik zit nu circa 2 weken bij vodafone thuis en we betalen alleen voor 100mbps, maar het internet wat ik daadwerkelijk heb is echt om te janken. als ik een speedtest uitvoer dan komt de teller niet boven de 30mbps uit, belachelijk, ik ben een gamer en ik wil dat dit gefixt word ik wil waar ik voor betaal.
ik ben het nu al spuugzat en dat na 2 weken.
de kabel die ze hebben mee geleverd in het pakket die doet het helemaal niet mn laptop functioneerd beter op wifi dan op die kwalitatief uitermate teleurstellende kabel.
ik kan nog wel een uur door zeiken.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik snel en goed werkend internet heb, ik zoals ik al aangaf ik ben een gamer en wil dat het vlekkeloos werkt. gamer met dit waardeloze internet is niet te doen.
kan niet eens normaal op m'n mail komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door d.tolhuis