Klacht: Waardeloos (deur) beleid – zeer onveilig

op 21 april 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

In deze Coronatijden waarin winkels veiligheid van hun personeel en hun klanten dienen te waarborgen, heeft AH daar maling aan.
AH die momenteel topomzetten draait, acht het onmogelijk een goed en veilig beleid neer te zetten zodat de klant risicoloos kan winkelen. Het enige dat AH in de winkel in Tiel (molenstraatje) heeft is een teller in de winkel voor het aantal klanten. Verder wordt er niet oo toegezien of mensen een karretje pakken, geen vaste looproute, iedereen loiot kris kras door de winkel, voor de winkel staat een spuitfles met de mededeling dat je zelf je karretje mag reinigen…….. dat iedereen vervolgens met zijn handen aan die fles, wat het effect van het reinigen van het handvat van het karretje nutteloos maakt, interesseert het management niet. Een dame of heer voor 110 uur per week inzetten om de karretjes te reinigenven aan de mensen te overhandigen, is te kostbaar….. (?) Terwijl de conxrrenten Aldi en Jumbo dat een stuk beter doen.
Doe je je beklag erover bij het management dan keijg je als antwoord dat ze het niet verplicht zijn en dat ze volgens het RIVM de karretje 5 x p d schoon moeten maken……
Ze zouden echter bij hun klanten en personrel een gevoel van veiligheid moeten creeren, de 1,5 meter afstand moeten waarborgen en zich er nier zo makkelijk vanaf moeten maken, hun schouders ophalen en denken als wij maar onze omzetten halen.
Schandalig.
Ik ga er in ieder geval geen noodschappen meer doen en ik hoop dat velen mij volgen.

Wanneer ze de veiligheid van hun klanten en personeel serieus nemen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Westra